Ik ben Linda Blom, geboren op 26 juli en ik woon samen met mijn vriend in Breda.
Per 1 juni 2026 zal ik starten op de verticale groep. En daar heb ik veel zin in!
Ik zal aanwezig zijn van ma t/m do. Sinds 2010 ben ik werkzaam in de kinderopvang maar van kleins af aan wist ik al dat mijn hart hier lag. Ik word er blij van als ik samen met collega’s van iedere dag een fijne, gezellige werkdag kan maken, waarin alle kinderen centraal staan.
In mijn vrije tijd ben ik in de sportschool te vinden en wandel ik graag.
Het gelukkigst word ik van tijd samen met mij vriend, familie en vrienden.
Ik hoop iedereen snel te ontmoeten!