Blog - Week 25

Doelen 25 Actief, Creatief en Gezellig

Wat hebben we weer genoten van het prachtige zomerweer en alle leuke activiteiten deze week! ☀️😎 Hieronder een terugblik op onze gezellige dagen. 🤩✨

Inhoudsopgave

🌟 Weekoverzicht Sport BSO 🌟

☀️ Maandag

Vandaag zijn we naar de speeltuin gegaan. Hier hebben de kinderen lekker geklommen, gevoetbald en geschommeld. Er werd volop bewogen en samengespeeld. ⚽🛝

Terug op locatie hebben we met klei gespeeld en konden de kinderen hun creativiteit kwijt. Daarna hebben we in de gymzaal nog een fanatiek potje 10 tellen in de rimboe gespeeld. Een actieve en gezellige middag! 🎨🏃


🌈 Dinsdag

Met het mooie weer zijn we naar de speeltuin gegaan, waar we extra lang hebben gespeeld. De kinderen hebben genoten van het buiten zijn en konden hun energie goed kwijt. ☀️🌳

Na het buitenspelen hebben we samen fruit gegeten op locatie. Daarna gingen we creatief aan de slag met het maken van vrolijke regenboogmaskers. 🌈🎭 Natuurlijk sloten we de middag af met een spelletje 10 tellen in de rimboe in de gymzaal. Een mooie combinatie van creativiteit en beweging!


🍎 Woensdag

Vandaag zijn we met de kinderen naar de speeltuin geweest. Hier hebben ze vrij gespeeld en samen genoten van een gezond fruitmoment. De kinderen luisterden goed naar de begeleiding en hadden zichtbaar plezier.

Terug op locatie konden de kinderen kiezen uit verschillende activiteiten, zoals knutselen, buitenspelen of vrij spel. Zo was er voor iedereen iets leuks te doen. 🎨⚽🧩

Ook hebben we prettig contact gehad met ouders over de ontwikkeling en het welzijn van hun kinderen. Samen zorgen we voor een fijne en veilige omgeving voor iedereen.


🍦💧 Donderdag

Vandaag was het een erg warme dag. Daarom hebben we het rustig aan gedaan en leuke zomeractiviteiten georganiseerd. De kinderen die dat wilden, hebben vrolijke ijsjes geknutseld. 🍦✂️

Daarna hebben we samen genoten van een echt ijsje om even af te koelen. Vervolgens zijn we met de stints naar het Nelson Mandelaplein gegaan. Hier stonden de sproeiers aan en konden de kinderen heerlijk spelen met het water en lekker afkoelen. 💦☀️

Ook hebben we daar samen fruit gegeten en genoten van het mooie weer. Rond vijf uur zijn we weer teruggegaan naar de BSO. Ondanks de hoge temperaturen hebben de kinderen een ontzettend leuke en gezellige middag gehad.


💦 Vrijdag

Vrijdag stond in het teken van plezier en beweging. In de middag zijn we buiten gebleven en hebben we allerlei waterspelletjes gedaan. 💦🌞

De kinderen waren hier de hele middag enthousiast mee bezig en hebben zichtbaar genoten van het samenspelen en het lekkere weer. Er werd veel gelachen en iedereen deed gezellig mee. Een heerlijke afsluiting van de week!

kind-bal
kind-bal

Kiekjes van de week

Overige berichten

Nieuws per locatie
Nieuws per locatie