Inhoudsopgave

Wat hebben we deze week genoten van het mooie weer! 🌞 Bijna alle activiteiten konden buiten plaatsvinden waardoor we volop hebben kunnen spelen en bewegen. Het was een week vol gezelligheid, waterpret en zomerse activiteiten. Hieronder lees je wat we deze week hebben gedaan 👇

Maandag

Na het ophalen van de kinderen zijn we eerst gezellig samen fruit gaan eten.🍇🍉 Tijdens dit moment hebben we uitgebreid nagepraat over het weekend. Iedereen mocht vertellen wat hij of zij had gedaan, wat zorgde voor leuke gesprekken en veel enthousiasme.☺️😅

Na een aantal spelletjes en wat vrije tijd zijn we naar de speeltuin gegaan. Hier konden de kinderen heerlijk vrij spelen en zelf ontdekken waar hun interesses lagen. Er werd geklommen, gerend,🧗🏃 geschommeld en samen gespeeld. Het was mooi om te zien hoe de kinderen hun eigen spel bedachten en samen plezier maakten.

Terug op de locatie hebben we genoten van een cracker en iets te drinken. Daarna sloten we de dag gezellig af met een fanatiek potje Uno, waarbij er natuurlijk volop werd gelachen en gestreden om de winst.♣️🃏

Dinsdag

Na het ophalen van de kinderen begonnen we de middag met fruit eten. Vervolgens zijn we een kijkje gaan nemen bij onze nieuwe locatie aan de Torenstraat in Drunen.📍De kinderen waren erg nieuwsgierig en vonden het leuk om de nieuwe omgeving te ontdekken.

Op de nieuwe locatie hebben we samen gespeeld, fruit gegeten en wat gedronken. Daarna zijn we naar de speeltuin gegaan, waar volop werd bewogen en gespeeld. Er werd gevoetbald, verstoppertje gespeeld, getikt en nog veel meer. De kinderen genoten zichtbaar van het mooie weer en de ruimte om samen actief bezig te zijn.🏌️🏃⚽

Aan het einde van de middag zijn we teruggegaan naar locatie Baardwijk. Daar hebben we de dag gezellig afgesloten met een potje voetbal, Stef Stuntpiloot 🛩️en verschillende andere spelletjes. Het was een actieve en gezellige dag waarin iedereen zich goed heeft vermaakt.☺️☺️

Donderdag

Tijdens het ophalen van de kinderen ging het al snel over één onderwerp: de warmte. Het was een bijzonder warme dag🌞 en daar hebben we ons programma op aangepast. Nadat we op de locatie fruit hadden gegeten en ons goed hadden ingesmeerd met zonnebrandcrème, zijn we begonnen met verschillende kleine waterspelletjes.🔫🪣💦

Tussen het spelen door hebben we regelmatig drinkpauzes gehouden en rustmomenten ingelast om ervoor te zorgen dat iedereen voldoende kon afkoelen. Uiteindelijk werd het zo warm dat we besloten om een leuke verkoelende activiteit te ondernemen. Daarom zijn we samen naar de ijssalon in Drunen gegaan om een heerlijk ijsje te halen🍨🍦🍧. De kinderen mochten zelf kiezen tussen een bakje of een hoorntje met één bolletje ijs in hun favoriete smaak.😋

Na deze smakelijke traktatie zijn we teruggegaan en hebben we verschillende nieuwe spelletjes uitgeprobeerd. Zo speelden we Stef Stuntpiloot, maakten we tekeningen op de tekentablets en konden de kinderen aan de slag met de gamecontroller. De nieuwe activiteiten vielen goed in de smaak en zorgden voor veel enthousiasme.🎮🕹️👾

Al met al was het een warme, gezellige en geslaagde week waarin de kinderen volop hebben gespeeld, ontdekt en genoten van leuke activiteiten.

🌞💦😊🛝

kind-bal
kind-bal

Kiekjes van de week

Overige berichten

Nieuws per locatie
Nieuws per locatie