Inhoudsopgave

Maandag

In de ochtend hebben we in de gymzaal van sport BSO Flekss de Wildert 10 tellen in de rimboe gespeeld ๐Ÿž๏ธ. Met veel ruimte en materiaal konden de kinderen zich helemaal uitleven in het zoeken van een zo goed mogelijke verstopplek ๐Ÿคซ. In de middag hebben we genoten van het weer buiten op onze locatie ๐ŸŒž. We hebben super leuk met elkaar buiten gespeeld, onder andere veel gestept ๐Ÿ›น, gebasketbald ๐Ÿ€ en gevoetbald โšฝ. Ook hebben we, om de vogeltjes wat te helpen met het zoeken naar voeding ๐Ÿฆ, vogelhuisjes in elkaar gezet en versierd ๐ŸŽจ. Daarbij kregen de kinderen een zakje met vogelvoer mee zodat de huisjes thuis gelijk konden worden gevuld! ๐ŸŒณ

Dinsdag

Vandaag hebben we in de ochtend een bootcamp gehad van meester Alexander, waar we super hard ons best hebben gedaan ๐Ÿ’ช

In de middag zijn we met de hele locatie naar Teds Arcade geweest ๐Ÿ‘พ. We hebben super veel coole spelletjes gespeeld bij Teds Arcade, wat iedereen super leuk vond๐Ÿฅฐ!

We hebben ook nog een carnavals optocht gezien vanuit de Stint ๐Ÿƒ๐Ÿคก.

Nadat we terug kwamen hebben we nog lekker buiten gespeeld in het zonnetje โ˜€.

Woensdag

Vandaag hebben we een super leuke ochtend gehad bij Haasje Over! We hebben heel leuk met elkaar gespeeld, tostiโ€™s gegeten en daarna nog veel meer gespeeld ๐Ÿคฉ. Daarna zijn we terug gegaan naar de Rietvink en hebben we nog heerlijk gespeeld in de ๐ŸŒž buiten! De dag hebben we afgesloten met een filmpje omdat we allemaal super moe waren! Het was een leuke dag!

Donderdag

Vandaag stond er een actieve dag op de planning, namelijk; RIETVINKDAG.

Het weer was super lekker waardoor we de meeste activiteiten lekker buiten hebben kunnen doen. Er stonden 6 activiteiten op de planning waaronder een mega groot springkussen en cake versieren ๐Ÿง. We hebben tussen de middag ook lekker met zijn alle buiten gegeten ๐Ÿ˜‹. Nadat de Rietvinkdag voorbij was hebben we nog heerlijk in de zon buiten gespeeld, maar aan het einde van de dag waren we wel erg moe van alle activiteiten waardoor we lekker een filmpje hebben gekeken ๐ŸŽฅ

Al met al hebben we een super sportieve gezellige dag gehad!

Vrijdag

We zijn vandaag de hele ochtend en een deel van de middag naar Kabonk geweest. Hier hebben we super leuk gespeeld ๐Ÿคฉ met elkaar, heerlijke tostiโ€™s gegeten en van de glijbanen af gegleden! Het was een super leuk bezoek aan de grote binnenspeeltuin. Daarna hebben we op de locatie heerlijk buiten fruit ๐Ÿ‘ gegeten, buiten gespeeld en de dag afgesloten met een filmpje en een spelletje binnen! Iedereen was uitgeteld aan het eind van de dag en week! Op naar het weekend ๐ŸŒž

kind-bal
kind-bal

Kiekjes van de week

Overige berichten

Nieuws per locatie
Nieuws per locatie